دانلود موزیک ویدئو های جدید ایرانی
 
★ HOT STAR ★
خوش آمدید
 
 

  

 


 

دانلود موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای افشین به نام دلتنگم
 
با کیفیت عالی HD 1080 
 
 دانلود موزیک ویدئو جدید افشین به نام دلتنگم
 
Music Video
HD 1080 HD 720 MP4 HQ
Download Download Download
  
 
 
دانلود موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای ابی و شادمهر به نام همین
 
خوبه
 
با کیفیت عالی HD 1080 , بدون تگ تبلیغاتی سایت , آهنگ ویدیو
 
 
آهنگ و تنظیم : شادمهر , ترانه : محسن شیرالی 
 
 
 دانلود موزیک ویدئو جدید ابی و شادمهر به نام همین خوبه
 
Music Video
HD 1080 HD 720 MP4 HQ
Download Download Download
Music
MP3 320 kb/s MP3 128 kb/s OGG 64 kb/s
Download Download Download
  

 
دانلود موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای امیر تتلو و آرمین ۲Afm به
 
نام یک چیزی بگو
 
با کیفیت عالی HD 1080 , بدون تگ تبلیغاتی سایت
 
 
تنظیم : مسعود جهانی , آهنگ و ترانه : امیر تتلو , ترانه ی رپ : آرمین
۲Afm
 
 دانلود موزیک ویدئو جدید امیر تتلو و آرمین ۲Afm به نام یک چیزی بگو
 
Music Video
HD 1080 HD 720 MP4 HQ
Download Download Download
  
 
 
دانلود ویدئو جدید و بسیار دیدنی گوگوش به نام بی من و تو
 
 
با کیفیت عالی HD 1080 , بدون تگ تبلیغاتی سایت 
 
 دانلود ویدئو جدید گوگوش به نام بی من و تو
 
Music Video
HD 1080 HD 720 MP4 HQ
Download Download Download
  
 
دانلود ویدئو جدید و بسیار دیدنی آوا به نام پرستوها
 
با کیفیت عالی HD 1080 , بدون تگ تبلیغاتی سایت
 
ترانه : آوا , آهنگ : آوش , تنظیم : مهیار فازحی , رامین حیدر خان 
 
 دانلود ویدئو جدید آوا به نام پرستوها
 
Music Video
HD 1080 HD 720 MP4 HQ
Download Download Download
  
 

 
 
 
 

http://www.hotstar.lxb.ir

نظرات شما عزیزان:

نوای سادات
ساعت1:17---29 بهمن 1391
باحال بود وبت خوشم اومد یه چند تا از مطالبت رو گذاشتم وبم امیدوارم راضی باشی اگه دوس داری تبادل لینک ما هوشمنده و الان فعاله منتظرتم بای

http://navayesadat.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 1:6 :: توسط : Ali

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید... این وبلاگ رو فقط واسه سرگرمی وتفریح راه اندازی کردم... از این وبلاگ لذت ببرید.... خواهش می کنم با نظرات ارزشمندتان این وبلاگ رو زنده نگه دارید...! من هر روز یا هر دو روز این وبلاگ رو آپ می کنم... لطفا برای حمایت از من کد لوگویی رو که پایین تر گذاشتم در وب تان قرار بدهید... کپی برداری از مطالب فقط برای کاربران عضو مجاز می باشد... اگر خواستید کپی کنید حتما باید در "هات استار" عضو شوید... یا علی....
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان ★ HOT STAR ★ و آدرس hotstar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینکم در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایتم قرار میگیره.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 40820
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1

HOT STAR

کد حرکت متن دنبال موس